My Bedtime Stories

it's all about love and life...


Dah cukup!!!!! Nyah ko darik sinik..hishhh!! syoh syoh!! gue dah tak termakan pujuk rayumu itiewww..takkan biruk mata itamku dengan wang jutaan rupiahmu hatta dilonggokan akan ia di ujung kakiku...kecuali la kalo gue pakai lens kaler biru..hehe..


Apa?? Ko ingat senang ka nak merdeka camni haa..pueh taw gue golek-geleng-gelongss punya nak melepaih diri darik cengkaman kuku rimaumu yang tak penah dipolish sepertimananya mamaket..


Gue tawla gue dah berjaya memboloskan diri lalu melompat dengan girangnya selepas itu..dan ko pun dengan terpinga-pinga terkagum sebentar akan ketererran gue mengkarate rantai besimu..tapi ko takyah la nak membodeks gue lagi dengan menggodek-godeks akan buntotmu yang selalu berlapkan tisu gulong cap premier..sudah lah sudah..


La ni, biaqla gue idup kembali normal dan tak bernomad cam org len yg penah di goda..sesungguhnya tipah takkan tertifoo lagik dengan sandiwara ko yg cukop glamer itieww..syahdan dengan demikian..berakhirlah drama sadis yang merantai gue setelah ko gue kenali..cukoplah sekali gue didera hingga mentensenkan jiwa, raga, bakul segala..pehni..nyahla ko dari sini..gue tak perlu dan tak akan perlukan ko lagi...


Sesungguhnya gue dah terasa bahang Merdeka seblom 31 Ogos pun lagik..ahak!!




Nukilan rasa seorang maknusia bagi 'mereka2' yg memahaminya juwee...hehe *wink wink! :P


5 bla blaa..:

alhamdulillah...soke.....buat la jamuan kecil kecilan...p hanatq pat surau tak pun bg anak yatimm.....cukup untuk luahan rasa syukur

MERDEKA...MERDEKA...MERDEKA...

merdekaaaaaaa!!! 7X

saya paham.. saya pun cam tu gak.

hamboiii..lambat sungguh aih nak reply..hehe...

niwei..thanks sesangat ngan kowang yg memahaminye spashly zool??

err, adakah nasib kita saropa??

Salam Sayang

meh le pree2kan diri baca blog cik tun ek..tenkiu2..i lebiu..muah!

Jom Kenal

My photo
cik tun ya? ehehee..orang dia biasa2 tapi ganaz jugak skali skala..kuwat majuk tapi sangat baik ati la kot..pemurah dan penyayang, itu pasti spesli kat laki dan budak dua ketoi itieww :)

Ada Pesan Ke?


ShoutMix chat widget

Sapa Mai?

Jom Bersidang

Tukang Komen